onsdag 22 januari 2014

Syndiga dagdrömmar blev en snabbis på toaletten :)

Idag när jag satt på jobbet så började min hjärna sväva iväg och fantisera om sex. Jag började fantisera om att när jag slutade jobbet så stod C och väntade på mig med bilen

"När jag klev in i bilen så satte han ögonbindel och handfängsel på mig. När vi väl kom hem så började han klä av mig och tvingade ner mig på knä och jag hörde hur han knäppte upp sitt bälte och dragkedjan åkte ner. Han började kalla mig slyna och att jag skulle bestraffas så han körde in sin grova kuk i min mun tills munnen blev alldeles fylld. han körde ner den djupt i halsen på mig och jag kände hur mer våt jag blev för varje sekund. Han lyfte upp mig till soffan och börja pulla min anal med en dildo samtidigt som han fixerade tungan och fingrarna på klittan. Jag stönade och bad om att han skulle köra in kuken i mig så efter att ha retats ett tag så kände jag den. Stor och hård, jag skrek till av både smärta och njutningen som blandades. han knullar mig tills jag kommer och när han är nära så drar han ut den tvingar mig på knä och drar av min ögonbindel så jag får se när han sprutar all sin härliga sperma över ansiktet och brösten på mig."

Så när jag väl kommit ur min fantasi var jag så våt att jag jag fick lov att gå in på toaletten och pulla mig själv tills jag kom och jag är rätt så högljudd så hoppas att någon hörde mig och blev själv lite sugen ;).

1 kommentar :

  1. Sitter på jobbet och vart väldigt sugen iaf!!

    SvaraRadera