tisdag 21 januari 2014

Öm i musen ;)

Efter att ha kommit hem från en lång dag på jobbet så är det helt underbart att lägga sig i soffan med vibratorn och känna hur våt man blir sekund efter sekund. Att C ser hur kåt jag är gör mig bara mer kåt, hela fittan min blir plaskvåt. Vips så har han slitit av mig trosorna och tryckt in sin hårda kuk djupt i min mun. Medans jag suger C så börja han pulla mig med vibratorn tills jag nästan kommer. Det hela slutar med att jag blir tagen hårt bakifrån tills jag skriker av extas. Han  drar ur sig och sprutar på min rumpa och jag känner mig helt tillfredsställd. Så här får ni några härlig bilder på min härligt blöta fitta och min nedprutade rumpa :)

Sleep tight ;)


                                         

4 kommentarer :

  1. Skulle inte tacka nej till att vara med!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna vilja slicka din söta våta fitta. Men eftersom du redan är upptagen så får man nog fantisera om det istället. Men det är lika upphetsande vilketsom. Du har verkligen en söt liten kåt fitta som gör så att min kåta kuk blir extra hård/ Robin

    SvaraRadera
  3. Tihi tack för alla vänliga kommentarer gör mig extremt upphetsad ;)

    SvaraRadera