torsdag 13 februari 2014

En liten fantasi

Tunga andetag. Stönanden från våra strupar. Min mun runt din kuk. Som sakta suger dig tills du är alldeles nära. Dina händer på mina bröst och rumpa som kramar ömsom masserar dem. Din styrande hand när de sätter mig på alla fyra. Din tunga som letar sig mot klittan.

Mina stönanden som blir högre, mer krävande. Längtande efter din kuk i mig. Din kuk som tränger in i mig först sakta men sedan snabbare och snabbare. Jag känner hur du masserar min klitta och hur nära jag är tills det att jag kommer. Känner hur du tar mig hårdare och hårdare och slutligen hur du drar ur dig och sprutar över min rumpa. Du fingrar på min klitta tills jag kommer. Känslan av att vara tillfredsställd.



5 kommentarer :

  1. Hej!
    Har precis hittat din blogg och ville bara säga att jag verkligen gillar den! Du är en attraktiv kvinna och precis som jag så verkar du gillar lite hårdare tag... Ser fram emot fler inlägg och bilder! Måste fråga; afrikanskt ursprung eller indiskt?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack så mycket för att du tycker om bloggen. Jag har indiskt ursprung. :)

    SvaraRadera
  3. Aha, ok, anade nästan det =)
    Du råkar inte ha en mail som man kan någ dig på?

    SvaraRadera
  4. Fler inlägg pretty please =)

    SvaraRadera